• Én mást nem adhatok neked

    Én mást nem adhatok neked

    Én mást nem adhatok neked,
    csak két kezemet, s létemet
    Ha úgy érzed mindenki bánt
    Karomban nyugalmat találsz

    Én mást nem adhatok neked,
    csak fénnyel telt éveket
    Vigyázok Rád, hogy az úton el ne ess
    Szárnyakat adok, hogy repülhess

    Szavaimmal simogatnálak
    S ha utolérne mégis a bánat
    Leszek tűz, mely égni akar
    S csókokba fojtom bánatodat

    Én mást nem adhatok neked,
    csak örömkönnyeket
    Neked adom minden hitemet,
    ha a Tied már nem leled

    Szárnyaljunk együtt a magasba fel
    S ha úgy érzed bennem hiszel
    Repüljünk együtt szabadon
    S hogy le ne zuhanj, szárnyaimat neked adom

    Mert én nem adhatok mást neked
    Mint soha el nem múló szeretetet
    Életedhez erőt és hitet
    S minden pillanatot, mi körülvesz

    (Jolie Taylor)

    Jolie Taylor fényképe.